خدمات دکتر مهدی بنائی

جراحی گوش

جراحی گوش که در اصطلاح پزشکی از آن با نام اتوپلاستی یاد می شود نوعی جراحی زیبایی می باشد که به طور موثر موجب برطرف شدن مشکلات ظاهری گوش ها همچون اصلاح گوش های برجسته و غیرقرینه بودن گوش ها می شود؛ این عمل جراحی برخلاف بسیاری از جراحی های زیبایی دیگر، در سنین کودکی نیز بر روی افراد قابل انجام می باشد.

ادامه مطلب
جراحی پلک

جراحی پلک یکی از رایج ترین عمل های زیبایی است که به منظور بهبود بخشیدن به ظاهر پلک ها انجام می شود. از این عمل جراحی هم به جهت درمان مشکلات عملکردی پلک و هم به منظور زیباسازی نواحی اطراف چشم بهره گرفته می شود؛ برداشتن پوست اضافی و شل پلک بالا شایع ترین درخواستی است که افراد از این جراحی زیبایی دارند.

ادامه مطلب
جراحی بینی

جراحی بینی از جمله محبوب ترین جراحی های زیبایی است که با اصلاح وضعیت استخوان ها و غضروف ها ، نواقصی که ظاهر بینی را تحت تاثیر قرار داده اند برطرف نموده و بدین ترتیب نه تنها ظاهر خود بینی بلکه کل چهره را بهبود می بخشد؛ این جراحی در واقع روشی موثربرای افرادی است که از ظاهر و اندازه بینی خود ناراضی هستند.

ادامه مطلب

سوالات متداول

تفاوت بینی گوشتی و استخوانی چیست؟
اصلی ترین تفاوت این دو نوع بینی در پوست آن ها می باشد. پوست بینی های گوشتی دارای ضخامت زیاد و غدد بی شمار چربی است در حالیکه پوست بینی استخوانی از ضخامت کمی برخوردار می باشد.
همچنین ساختمان بینی استخوانی بسیار مستحکم ولی ساختمان بینی گوشتی ضعیف می باشد.
بهترین سن برای جراحی گوش چه سنی می باشد؟
افراد در هر سنی که برای جراحی زیبایی گوش اقدام کنند به نتایج درخشانی از آن دست خواهند یافت با این حال پزشکان بر این باورند که نتایج این جراحی زیبایی در سنین کودکی با اقبال بیشتری همراه است زیرا از انعطاف بیشتری برخوردار می باشد.
افراد بعد از 5 سالگی می توانند برای انجام اتوپلاستی اقدام نمایند زیرا در این مدت زمان، گوش به اندازه کافی رشد کرده است.
آیا بینی گوشتی به فرم اولیه باز می گردد؟
خیر – در گذشته که علم پزشکی در ابتدای مسیر خود قرار داشت بیشتر بینی های گوشتی بعد از جراحی به فرم اولیه خود باز می گشتند ولی امروزه جراحان بینی علاوه بر فرم دهی بینی با استفاده از تکنیک های مخصوص همچون گرافت گذاری اقدام به تقویت ساختار غضروفی-استخوانی بینی نموده و بدین ترتیب از برگشتن آن به فرم اولیه جلوگیری می کنند.
جراحی پلک برای چه افرادی مناسب است؟
این جراحی زیبایی برای افرادی که پوست پلک شان شل و افتاده است، خانم هایی که به دلیل چروک بودن پوست پلک شان قادر به آرایش آن نیستند، افرادی که بینایی آن ها به دلیل شدید بودن میزان افتادگی پلک های شان دچار اختلال شده است مناسب می باشد.
تفاوت تکنیک باز و بسته در جراحی بینی چیست؟
در روش بسته تمامی برش ها داخلی می باشند اما در جراحی بینی باز ، علاوه بر برش های داخلی برش کوچکی نیز بر روی ناحیه کلوملا ایجاد می شود.