عمل بینی یا همان رینوپلاستی یکی از محبوب ترین جراحی های زیبایی در میان مردم سراسر جهان می باشد. شکل بینی بعد از جراحی ، مهم ترین دغدغه اشخاص از این جراحی زیبایی می باشد در صورتی که باید به موارد دیگری نظیر عملکرد بینی نیز توجه داشته و از نقش اساسی بینی بر بویایی و نفس کشیدن غافل نشوند. جراحی بینی طبیعی تمام ویژگی های ذکر شده را در خود دارد. اگر شما نیز کاندیدای این روش از جراحی بینی هستید ، نظر شما را به ادامه این مطلب جلب می کنیم. بینی همینطور تاثیر زیادی بر روی صدای بیماران داشته و می تواند منبع بسیاری از مشکلات نظیر آپنه خواب یا سینوزیت باشد. دقیقاً به همین دلیل نیز هست که هدف اصلی دکتر مهدی بنائی ، بهترین جراح بینی ارومیه ، از انجام رینوپلاستی ، هارمونی صورت و بهبود ظاهر بینی همراه با حفظ نقش کاربردی این عضو مهم می باشد.

جراحی بینی طبیعی در ارومیه - دکتر مهدی بنایی

نکاتی درباره جراحی بینی طبیعی

افرادی که برای جراحی بینی اقدام می کنند دارای سلایق متفاوتی بوده و بالطبع انتظارات متفاوتی نیز از نتایج آن دارند. برخی از بیماران تمایل دارند تا نتیجه جراحی بینی آن ها به وضوح مشخص بوده و اطرافیان متوجه جراحی بینی شان شوند اما برخی دیگر فقط خواهان رفع ایرادات بینی بوده و به هیچ عنوان نمی خواهند ساختار و فرم بینی آن ها از حالت طبیعی خارج شده و دیگران به راحتی متوجه انجام جراحی بینی از جانب آن ها شوند. بدیهی است که فرم بینی مناسب برای افراد دسته دوم، فرم طبیعی می باشد.

البته برخی دیگر از افراد هم هستند که ویژگی بینی شان اجازه انتخاب دیگری به جز فرم طبیعی را به آن ها نمی دهد. این افراد معمولا دارای بینی گوشتی هستند.

برای اینکه بتوان یک بینی را به فرم فانتزی جراحی کرد لازم است تا غضروف و استخوان های قوی داشته و پوست آن نازک باشد تا از یک طرف تغییرات لازم همچون ایجاد قوس بر روی آن امکان پذیر بوده و از طرف دیگر این تغییرات قابل مشاهده باشند که بینی گوشتی فاقد این دو ویژگی می باشد.

چه کسانی می توانند عمل بینی را برای بیماران انجام دهند؟

در حوزه جراحی بینی طبیعی، عموماً پزشکان و جراحان بینی و جراحی پلاستیک با تجربه در این زمینه فعالیت می‌ کنند. آنها معمولا مجوز و تحصیلات لازم را دارند و به طور حرفه ‌ای روش ‌های مختلف را برای بهبود شکل و اندازه بینی ارائه می‌ دهند. در نتیجه بهتر است برای انجام عمل زیبایی بینی به فرم طبیعی به متخصص گوش و حلق و بینی مراجعه کنید.

مراقبت های بعد از جراحی بینی طبیعی

  • مصرف داروها: پزشک معالج ممکن است قرص ‌ها و داروهایی را تجویز کند تا درد و التهاب را کنترل کنند و همچنین در پیشگیری از عفونت موثر باشند. حتماً دستورات درمانی پزشک را رعایت کنید.
  • خواب به موقع و استراحت کافی: استراحت و خواب به موقع برای بهبود سریعتر و بهتر از جراحی بینی بسیار مهم است. تلاش کنید فعالیت‌ های سنگین و ورزش را در مدت زمان توصیه شده پس از جراحی انجام ندهید.
  • رژیم غذایی سالم: مصرف غذاهای سالم و به اندازه منطقی طی دوره بهبودی اهمیت دارد. از مصرف مواد غذایی آسیب رسان مانند غذاهای چرب و نمک بالا بپرهیزید.
  • مراجعه منظم به دکتر: مراجعه به جراح بینی به جهت برداشتن باند و گچ از روی بینی از واجبات است که هفت الی ده روز بعد از عمل کردن بینی می بایست آن را انجام داد. علاوه بر این مورد می بایست در صورت بروز هر نوع پیامدی به جراح بینی مراجعه کرده و از او در مورد علل این موارد جویا شوید.

هزینه جراحی بینی طبیعی

هزینه ‌های جراحی بینی طبیعی می‌ توانند بسیار متغیر باشند و بستگی به عوامل مختلفی دارند. عواملی مثل محل سکونت برای جراحی، تجربه و تخصص جراح، محل بیمارستان، میزان تغییرات مورد نیاز بینی و توسعه عمل و هزینه‌ های پس از جراحی می ‌توانند بر تعیین هزینه تأثیر بگذارند.

جراحی بینی طبیعی در ارومیه - دکتر بنایی

بینی باید با فرم صورت تناسب داشته باشد. افرادی که صورت بزرگ داشته یا اجزای صورت شان درشت است بهتر است بینی طبیعی را انتخاب کنند؛ این فرم از بینی به دلیل کوچک نبودن زیاد، بیشترین تناسب را با این چهره ها دارد.

همینطور این فرم از بینی بهترین انتخاب برای افرادی است که فاصله لب و بینی شان زیاد است. نوک بینی طبیعی سربالا نبوده لذا موجب بیشتر شدن این فاصله نمی شود.

جراحان بینی در برخی موارد با اشخاصی مواجه می شوند که عکس یک شخص خاص یا هنرپیشه را در دست داشته و بدون توجه به نوع بینی و در نظر گرفتن تناسب صورت شان مصر به جراحی به فرم بینی شخص مورد نظر هستند که این انتظاری بسیار نامعقول بوده و در بسیاری از موارد قابل انجام نیست زیرا بینی عضوی حساس با ویژگی های منحصر به فرد بوده و همچون خمیر بازی نیست که بتوان آن را به هر شکلی فرم داد. حتی اگر بتوان بینی را دقیقاً به همان شکل نیز فرم داد ممکن است با صورت شما تناسب نداشته و موجب نازیبایی تان شود.

ویژگی های بینی طبیعی

از جمله ویژگی های بارز این فرم از بینی می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • بر روی پل این فرم از بینی قوس ایجاد نشده و در صورت اصرار بیمار، قوسی بسیار خفیف ایجاد می شود.
  • نوک بینی سربالا نبوده و زاویه ایجاد شده بین لب بالا و بینی ، حدود 90 تا 95 درجه می باشد.
  • سایز بینی خیلی کوچک نمی شود.

جراحی بینی طبیعی - دکتر مهدی بنایی

در جراحی بینی طبیعی چه تغییراتی اعمال می شود؟

عمل جراحی بینی به فرم طبیعی با شیوه های متفاوتی در ظاهر بینی شما تغییر ایجاد می کند که در ذیل به تعدادی از آن ها اشاره شده است:

  • اصلاح افتادگی بینی
  • برطرف کردن قوز بینی
  • تغییر سایز بینی متناسب با دیگر اجزای صورت
  • تغییر سایز یا مکان سوراخ های بینی و اصلاح غیرقرینه بودن آن ها
  • تغییر عرض بینی در ناحیه پل آن
  • اصلاح بزرگ یا پهن بودن سوراخ های بینی
  • اصلاح گرد، بزرگ، افتاده، سربالا یا عقابی بودن نوک بینی
  • اصلاح کجی و عدم تقارن ظاهری بینی

همچون سایر عمل های زیبایی، بهترین نتیجه از این جراحی نیز زمانی حاصل خواهد شد که بیمار و پزشک برای رسیدن به یک نتیجه رضایت بخش و قابل قبول به طور شفاف با هم صحبت، مشورت و همکاری داشته باشند.

چه کسانی کاندیدای رینوپلاستی بینی طبیعی هستند؟

تمامی افراد ( زن و مرد) در حالی که سن بلوغ آن ها پایان یافته و مراحل رشد را سپری کرده باشند ، می توانند بینی خود را با فرمی طبیعی و نچرال عمل کنند.

چه کسانی نمی توانند جراحی بینی طبیعی داشته باشند؟

خانم های باردار و خانم هایی که کمتر از 2 ماه از زایمان آن ها می گذرد ، کاندیدای مناسبی جهت انجام عمل بینی (با هر فرمی ، طبیعی ، فانتزی و نیمه فانتزی) نیستند. هنگامی که حداقل دو ماه از زایمان بگذرد ، این افراد نیز می توانند بینی خود را به طور طبیعی عمل کنند.

افرادی که یک بار رینوپلاستی انجام داده اند و کمتر از یکسال از عمل آن ها می گذرد ، امکان انجام عمل مجدد بینی را ندارند.

دخترها و پسرهایی که هنوز دوران رشد خود را تمام نکرده اند و در سن بلوغ به سر می برند نیز امکان انجام جراحی بینی طبیعی را ندارند. این افراد باید اجازه دهند بدن آن ها رشد خود را تکمیل کند چرا که بینی نیز در دوران بلوغ همچنان در حال رشد است.

افراد دچار به انعقاد خود ، جهت انجام عمل زیبایی بینی ، باید با پزشک خود مشورت کنند و موضوع را به وی اطلاع دهند. (در صورتی که در این زمینه اطلاعاتی ندارید نگران نباشید ، بهترین جراح بینی ارومیه آزمایش های لازم را قبل از رینوپلاستی انجام می دهد.

رفع اختلالات تنفسی در عمل بینی طبیعی

در جراحی بینی طبیعی علاوه بر رفع مشکلات ظاهری می توان مشکلاتی نظیر آلرژی ، پولیپ و مشکلات داخلی که سبب سختی تنفس می شود را در حین عمل زیبایی رفع کرد. بسیاری از مراجعه کنندگانی که دچار مشکلات تنفسی هستند ، علاوه بر رفع مشکلات خود ، ظاهر بینی خود را نیز تغییر می دهند.

توجه داشته باشید که رینوپلاستی تنها جنبه ظاهری ندارد و گاهی مشکلی که نمود بیرونی دارد ، (مانند انحراف بینی ) ممکن است در داخل نیز مشکلات تنفسی برای شخص پدید آورد. بنابراین جراحی طبیعی بینی برای این افراد می تواند در کنار سلامتی زیبایی را نیز به آن ها ببخشد.

مراقبت های قبل از عمل بینی طبیعی :

  • ابتدایی ترین و مهم ترین اقدام در این زمینه ، انتخاب پزشک با تجربه و معتبر است.
  • در جلسه اولیه با دکتر ، که به نشست مشاوره با جراح و بیمار تلقی می شود. بایستی انتظار خود را از روند جراحی به پزشک اعلام کنید. دقت
  • داشته باشید هر قدر انتظارات واقع بینانه از نتیجه داشته باشید همان میزان نتیجه بهتری را دریافت خواهید کرد و سریع تر با حج تغییرات اعمال شده کنار خواهید آمد.
  • به توصیه پزشک آزمایشات درخواست شده را به طور کامل انجام دهید و در روز مقرر تحویل تیم جراحی بدهید.
  • استفاده از هرگونه نیکوتین را به مدت سی روز قبل از اقدام به عمل بینی کنار بگذارید.
  • از مصرف هرگونه نوشیدنی حاوی الکل خودداری کنید.
  • هر نوع حساسیت داروئی یا غذایی را با دکتر خوب عمل بینی در ارومیه در میان بگذارید.
  • یکی از اقدامات قبل از جراحی بینی طبیعی اطلاع در مورد بیماری های زمینه ای است. بهتر است سوابق بیماری های خود را اطلاع دهید.
  • 14 روز قبل از رینوپلاستی بهتر است که داروهای انعقاد خون را قطع کنید.
  • روز قبل از جراحی بهتر است استحمام کنید.
  • خانم ها در روز تعیین شده برای انجام عمل بینی طبیعی بهتر است با پوستی تمیز و عاری از آرایش حضور داشته باشند
  • آقایان نیز در چنین روزی برای جراحی زیبایی بینی طبیعی با صورتی اصلاح شده باشند.
  • بهتر است روز جراحی ناشتا باشید
  • در روز مقرر جهت پروسه بهتر است فردی را باخود به همراه داشته باشید.
  • لباس هایی با یقه گشاد و دکمه دار بر تن داشته باشید که در زمان تعویض فشاری به سر و صورت وارد نشود.

آیا بیماری های ضمینه ای مانع از انجام جراحی بینی طبیعی می شود؟

در صورتی که متقاضی دچار بیماری هایی نظیر نارسایی قلبی – عروفی باشد یا مشکلات ریوی ، کلیوی ، دیابت و دیگر مشکلات را داشته باشد ، پزشک جراح نمی تواند فرد را از انجام عمل زیبایی بینی منع کند. در این صورت دکتر متقاضی را به پزشک متخصص مربوط ، ارجاع می دهد و در صورتی که بهترین جراح بینی ارومیه متخصص تایید کند که مشکلی ایجاد نخواهد شد ، جراح ، رینوپلاستی را بدون نگرانی و هیچ عارضه ای انجام می دهد.

تفاوت جراحی بینی طبیعی با فانتزی چیست؟

در عمل زیبایی بینی طبیعی پزشک ، قوس بینی را مرتفع می کند و نقص های دیگر آن را می گیرد. در واقعی عمل زیبایی طبیعی ، صرفا جهت رفع نقص بینی انجام می شود . این رفع ایراد ها به گونه ای است که بینی تناسب خود را با دیگر اجزای صورت از دست ندهد و بعد از عمل با گذشت دوران نقاهت بینی کاملا طبیعی و نچرال جلوه می کند.

در رینوپلاستی فانتزی ، علاوه بر رفع ایراد های بینی ، نوک بینی سربالا شده ، به بینی قوس داده می شود و اندازه آن کوچک خواهد شد. در گذشته مدل فانتزی طرفداران زیادی داشت اما امروزه افراد تمایل بیشتری به طبیعی بودن چهره خود دارند. همچنین در صورتی که بینی بسیار بزرگ باشد ، رینوپلاستی فانتزی ممکن است برای فرد مشکلات تنفسی ایجاد کند. بنابراین پیشنهاد می دهیم برای انتخاب فرم بینی خود علاوه بر زیبایی ، سلامتی خود را نیز در نظر بگیرید.

نکاتی که پزشک در جراحی زیبایی بینی با فرم طبیعی به آن ها توجه می کند

  • در جراحی بینی طبیعی ، فاصله بینی با چشم ها بررسی شده و طبق آن پهنای بینی مشخص می شود.
  • در عمل بینی طبیعی ، بر اساس زیبایی شناسی نسبت زاویه های بینی با دیگر اجزای صورت نظیر گونه ها ، لب ، پیشانی و غیره بررسی شده و تغییرات اعمال می شود.
  • طبق زیبایی شناسی ، زاویه بین بین و خط عمود لب ها مورد بررسی قرار می گیرد.
  • فاصله لب ها با بینی و چانه ، همچنین طول چانه بررسی شده و براساس استاندارد های زیبایی و سلامت فرم دهی انجام می شود.

مراقبت های بعد از عمل بینی طبیعی

همانند جراحی های دیگر، دوران نقاهت عمل بینی نیز مستلزم رعایت شرایطی خاصی است که در ادامه به آن ها اشاره شده است. مراقبت ها و دستورالعمل های بعد از عمل بینی از جمله مهم ترین فاکتورها در فرایند جراحی زیبایی بینی هستند که چنانچه به درستی رعایت و انجام نشوند امکان دارد فرم و نتایج دلخواه بیمار برای او حاصل نشود.

به طور کلی می توان گفت که انجام عمل بینی تقریباً به 2 ساعت زمان نیاز دارد ( مدت زمان ذکر شده بنا به دلایل مختلفی همچون میزان ایرادات بینی متغیر می باشد.) ولی دوران نقاهت آن بسیار طولانی تر است. هرچند که مدت زمان لازم برای بهبودی نیز در افراد مختلف متفاوت می باشد.

جراحی بینی طبیعی در ارومیه

دوران نقاهت بعد از جراحی بینی طبیعی چند روز است؟

همانطور که گفتیم این دوران از فردی به فرد دیگر متفاوت بوده ولی به طور معمول بین 4 تا 5 روز است. همچنین مدت زمانی که پانسمان باید بر روی بینی بماند نیز با توجه به تشخیص بهترین پزشک ارومیه و روند متفاوت بوده ولی معمولاً چیزی میان 7 تا 10 روز است.

برای اینکه به نتیجه دلخواه و رضایت بخش دست پیدا کنید باید نکات مراقبتی بعد از جراحی را رعایت نموده و صبوری داشته باشید تا تورم بینی کاهش پیدا کند.

دوران نقاهت در برخی بیماران راحت تر سپری شده اما برخی دیگر با مشکلاتی مانند گرفتگی بینی، سردرد و کبودی چشم ها مواجه می شوند.

لازم به ذکر است که افراد شاغل باید برای 7 روز مرخصی بگیرند.

عوارض :

عمل بینی از دسته عمل های درمانی و زیبایی است که امروزه مخاطب های بسیاری را به خود اختصاص داده است. از آنجایی که برخی از جراحی ها تهاجمی بوده طبیعتا بدن یکسری واکنش ها را در پی تغییرات اعمال شده نشان میدهد که به عنوان عوارض بعد از جراحی بینی طبیعی شناخته می شود. این دسته از عارضه ها کاملا طبیعی است که با گذشت زمان بهبود کامل به دست می آید.

  • ورم
  • کبودی
  • التهاب
  • خونابه
  • درد
  • سرگیجه
  • و غیره

نکات مهم دوران نقاهت بعد از جراحی بینی طبیعی

  • پیش از عمل بینی طبیعی به صحبت ها و توصیه های پزشک در رابطه با نکات مراقبتی بعد از جراحی به دقت گوش فرا داده و بعد از جراحی آن ها را به خوبی رعایت کنید.
  • شرکت کردن در تمامی ویزیت هایی که بهترین جراح بینی ارومیه بعد از جراحی برای شما معین می نماید ضرورت دارد.
  • در صورت مشاهده موارد غیرطبیعی فوراً با دکتر تان تماس حاصل نمایید.
  • از دوستان یا اعضای خانواده خود درخواست کنید که حدود 7 روز در کنار شما بوده، شما را در امور منزل یاری کرده و از شما مراقبت نمایند.
  • زمانی را برای استراحت کافی در نظر گرفته و از محل کار خود مرخصی بگیرید.
  • طبق تشخیص و تجویز پزشک باید به مصرف داروها بپردازید.
  • سرتان را تا زمان خارج شدن پانسمان از درون بینی به هیچ وجه به سمت پایین خم نکرده و به هیچ عنوان فین نکنید.
  • به اندازه کافی استراحت کرده و بخوابید.
  • حین عطسه کردن دهان تان را تا حد ممکن باز کنید؛ با این کار کمترین فشار ممکن به بینی وارد شده و از تشدید تورم در آن جلوگیری می شود.
  • حداقل به مدت 2 ماه استفاده از عینک را کنار بگذارید. بعد از این مدت زمان نیز در رابطه با استفاده از عینک با بهترین جراح بینی در ارومیه خود مشورت کنید.
سایر مراقبت های بعد از جراحی بینی طبیعی عبارتنداز:
  • از خوردن و آشامیدن برای 4 ساعت اجتناب کنید؛ در این مدت زمان بدن هنوز به میزان زیاد تحت مواد بیهوشی بوده و ممکن است در صورت وارد شدن غذا به معده دچار حالت تهوع شوید.
  • بعد از گذشت 4 ساعت می توانید مقدار کمی آبمیوه طبیعی یا آب میل نمایید.
  • به مدت حداقل 2 هفته اقدام به مصرف نوشیدنی های حاوی الکل و دخانیات نکنید زیرا موجب شدت گرفتن ورم بینی می شوند.
  • به هیچ عنوان طی مدت زمان تعیین شده توسط جراح تان غذا و میوه جات سفت میل نکنید، در عوض غذاهای نرمی همچون فرنی یا سوپ میل نمایید.
  • از استحمام برای 1 هفته خودداری کرده یا این کار را در شرایطی انجام دهید که سرتان به سمت پایین خم نشده و اسپلینت بینی تان  خیس نشود. زیرا اولاً با خم شدن سر به سمت پایین گردش خون در ناحیه سر و صورت و به دنبال آن تورم بینی بیشتر شده و ثانیاً اسپلینت بینی که از موقعیت جدید بینی محافظت نموده و باید حداقل 7 روز بر روی بینی قرار داشته باشد خیس می شود.
  • به پشت بخوابید.
  • هنگام خواب زیر سرتان دو بالشت بگذارید.
  • از انجام ورزش و فعالیت های سنگین خودداری کنید.
  • به مدت 14 روز از مصرف داروهای رقیق کننده خون بپرهیزید و غیره.

تفاوت جراحی بینی فانتزی و طبیعی

به طور کلی در عمل بینی طبیعی هدف جراح این است که نقص و ایرادات بینی را از بین ببرد و با ایجاد تغییرات بسیار ریز و جزئی شکل و فرم بینی را به حدی برساند تا به تناسب با سایر اجزای صورت برسد. در نتیجه در این نوع از رینوپلاستی خیلی برروی زیبایی افراطی صورت تمرکز گذاشته نمیشود و تنها ایجاد یک شکل استاندارد و متناسب در بینی هدف است تا بتواند با این موارد ظاهر شخص را به طور کلی بهتر نماید و بسیاری از افراد نیز وجود دارند که این روش را ترجیح می دهند. همچنین جراحی بینی طبیعی در بین مردان طرفدار بیشتری دارد ؛ زیرا همانطور که گفته شد تنها مشکلات و ایرادات بینی را حل می کند تا کل ظاهر شخص را از نظر زیبایی ارتقا دهد و زیبایی افراطی در صورت و بینی شخص ایجاد نمی نماید.

برعکس در نوع فانتزی این عمل که به آن جراحی بینی عروسکی نیز می گویند هدف بسیار فرا تراز رساندن بینی به یک استاندارد است و بحث سلیقه ها و الگو مدل های مختلف و در برخی موارد عجیب در میان می باشد. در این نوع از عمل بینی تغییرات بسیار بیشتری در بینی شما شکل میگیرد و اندازه آن بسیار کوچک شده و قوس روز آن نیز خیلی شدید می شود. این کار در برخی از موارد باعث ایجاد مشکلات در بینی و عملکرد آن می گردد. البته در صورتی که جراح حرفه ای ای پروسه را انجام ندهد احتمال رخ دادن مشکلات وجود دارد. در نتیجه می توان گفت در صورتی که تنها به دنبال یک نتیجه خوب و ظاهری طبیعی هستید به شما پیشنهاد می شود تا جراحی بینی طبیعی را انجام دهید ، اما در صورت دنبال کردن الگوهایی مانند سلبریتی ها و مدل های افراطی و فانتزی می توانید به نوع فانتزی این عمل اقدام نمایید.

ویزیت و معاینه توسط پزشک قبل از عمل بینی با فرم طبیعی

در این دیدار با پزشک ایشان تمام موارد مربوط به بینی و سطح سلامتی شما را بررسی می نماید. این پروسه انجام می شود تا پزشک مطمئن شود شما برای این جراحی مناسب هستید و برای مراحل عمل برنامه ریزی کند. همچنین تصمیمی بگیرد که از چه تکنیک و روش هایی استفاده نماید تا بهترین نتیجه را برای شما به ارمغان بیاورد. این مرحله از پروسه عمل بینی طبیعی یکی از بخش های بسیار مهم آن است که امکان دارد بسیاری آن را جدی نگرند ، اما بخش عمده کل پروسه در این مرحله تعیین می شود و می تواند تاثیر بسیاری برروی کل جراحی داشته باشد.

لازم به ذکر است که در این جلسه مشاوره ای نیز با پزشک انجام می شود که در آن تمام اطلاعات و راهنمایی های مورد نیاز شما توسط پزشک در اختیارتان قرار می گیرد. از سوی دیگر نیز جراح شما در مشاوره قبل از جراحی بینی طبیعی از شما یکسری اطلاعات می خواهد تا با استفاده از آنها پروسه را به بهترین نحو ممکن پیش ببرد. دقت داشته باشید که موارد و دستورات دریافتی از پزشک را کامل و با دقت انجام دهید تا در طول عمل بینی طبیعی با مشکل رو به رو نشوید.

عمل کردن بینی با فرم طبیعی مردانه چگونه ست ؟

به طور کل باید گفت که مردان در این عمل به دنبال این هستند که استاندارد ترین و طبیعی ترین نتیجه ممکن را بدون افراطی کردن و ایجاد ظرافت زیاد در ظاهر بینی را به دست آورند. در اصل دلیل اینکه مردان اقدام به انجام این نوع از عمل بینی می نمایند این است که در آن می توانند نتیجه دلخواه و مناسب با یک ظاهر مردانه را حاصل سازند. بیشترین مشکل مردان با جراحی بینی نیز کوچک کردن و ظریف و زنانه کردن آن است که جذبه را از ظاهر آنها می گیرد بنابراین جراح باید بسیار دقت کند که چه تغییراتی را در بینی شما ایجاد می نمایند.

انواع تکنیک های عمل بینی طبیعی

به طور کلی می توان این عمل را با تکنیک های خاص و متفاوت انجام داد ، اما تکنیک های اصلی آن دو مورد هستند. روش های باز و بسته دو روش کلی می باشند که برای عمل های بینی مورد استفاده قرار می گیرند. در ادامه جزئیات بیشتری در رابطه با این تکنیک ها با شما به اشتراک خواهیم گذاشت :

  1. روش باز : به طور کلی این تکنیک جراحی بینی طبیعی بسیاری مناسب است ، اما این مورد برای عمل های فانتزی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. دلیل آن نیز این است که در این روش برش های بیشتری ایجاد می شود که اجازه می دهد بینی را به طور کامل باز کنند و دسترسی کاملی از ساختار بینی شما به جراح می دهد. این موضوع به این معناست که پزشک می تواند با آزادی بیشتری بازه بیشتری از تغییرات را با دردسر کمتر و به راحتی برروی بینی فرد اعمال نماید. این مسئله یکی از دلایل اصلی برتری داشتن این روش می باشد.
  2. روش بسته : بر خلاف تکنیک قبلی این روش برای جراحی های بینی طبیعی مناسب تر می باشد. دلیلی آن نیز این است که در عمل بینی طبیعی شما تنهای می خواهید اصلاحات کلی برروی بینی انجام دهید و آن را به یک ظاهر معمولی برسانید. برای انجام این اصلاحات نیز نیازی به دسترسی زیاد نیست. به همین دلیلی این روش به دلیلی دسترسی کمتر همزمان با برش های کمتر مناسب تر می باشد ؛ زیرا نیاز شما را برطرف می کند در حالی که آسیب کمتری به شما میرساند و دوره نقاهت را کوتاه و ساده تر می نماید. در نتیجه نیازی به انجام روش باز نیست و برای انجام جراحی بینی طبیعی بهترین و بهینه ترین روش تکنیک باز عمل بینی می باشد.