رینوپلاستی که تحت عنوان جراحی بینی نیز شناخته می شود، رایج ترین شکل جراحی پلاستیک در عصر حاضر است. نکته کلیدی در دستیابی به یک نتیجه موفقیت آمیز انتخاب یک جراح بینی حرفه ای است. بنابراین در ادامه نکاتی را بیان می کنیم که بتوانید با اتکا بر آن ها بهترین جراح بینی کرج را انتخاب کنید.

 

بهترین جراح بینی کرج

 

دکتر مهدی بنائی ، جراح بینی کرج متخصص گوش حلق و بینی است. او هر ساله جراحی بینی صدها بیمار را انجام می دهد و تکنیک های جدید و نوآورانه ای را طراحی کرده است. این موضوع به بیماران این امکان را می دهد که به نتایج فوق العاده ، بدون نیاز به زمان از کار افتادگی طولانی مدت دست پیدا کنند.

در طول سال ها، دکتر مهدی بنائی با بیماران مختلفی کار کرده و تجربه دست اولی را با ارائه نتایج طبیعی که بیماران در رویای بدست آوردن آن بوده اند، به آن ها هدیه داده است.

بهترین جراح بینی کرج که دکتر بنائی نیز شامل آن می شود ، در زمینه مدیریت و کنترل مولفه های پزشکی و زیبایی جراحی بینی ، دوره های آموزشی لازم را سپری کرده و از تجربه منحصر به فردی برخوردار است. او قادر به درمان قوز بینی ، باریک کردن سوراخ های پهن بینی ، تغییر زاویه بین بینی و دهان ، درمان آسیب دیدگی های بینی، نقص های مادرزادی بینی و دیگر مشکلات از قبیل مشکلات سینوسی که بر روی تنفس فرد تاثیر می گذارد می باشد.

دکتر بنایی بهترین جراح بینی کرج

مثل هر جراح بینی دیگری، دکتر بنایی نیز قادر است رینوپلاستی را جهت درمان مشکلات بینی در بیماران انجام دهد. او قادر به صاف کردن بینی ، افزایش یا کاهش اندازه سوراخ های بینی ، برداشتن برآمدگی ها یا قوز بینی ، باز کردن مجاری عبور هوا در بینی یا کاهش و افزایش اندازه بینی است.

بر خلاف برخی جراحان، دکتر مهدی بنایی به تکامل یافتن رشد بینی قبل از انجام جراحی اهمیت زیادی می دهد. یکی از شاخص هایی که او در تعیین رشد کامل بینی از آن بهره می برد، بررسی رشد کامل پاها است. او تا زمانی که رشد پاهای نوجوان کامل نشده باشد، رینوپلاستی را بر روی بینی او انجام نمی دهد. رشد کامل پاها و بینی در دختران در سن 14 سالگی و در پسران در 15 سالگی اتفاق می افتد.

به همین دلیل از آنجایی که رینوپلاستی یک روند تهاجمی بوده و خطرات خاصی را به همراه دارد، کسب رضایت از والدین نوجوانان قبل از انجام روند، از اهمیت بالایی برخوردار است.

همچنین این پزشک در زمان مشاوره با نوجوانان علاقمند به انجام جراحی بینی ، چشم انداز آن ها برای راغب بودن به انجام روند و نیز منطقی بودن دلایل آن ها را با دقت نظر بالا مورد توجه قرار می دهد. اگر او احساس کند که والدین یا شخص دیگری عامل محرک تصمیم گیری نوجوان برای تمایل به انجام رینوپلاستی بوده است، در جلسه مشاوره با دادن یک مشاوره حرفه ای ، او را در اخذ درست ترین تصمیم یاری می نماید.

نکته دیگری که دکتر بنایی را از سایر جراحان متمایز نموده، وقت و زمانی است که برای مشاوره کامل با بیماران خود جهت مدیریت کلیه خطرات جراحی بینی صرف می نماید. این یک فاکتور بسیار مهم به شمار می آید.

بهترین جراح بینی مشکلاتی را درمان می کند؟

بهترین جراح بینی کرج جهت بهبود عملکرد کلی و جذابیت ظاهری بینی فرد انجام می شود. این روند می تواند مشخصه های زیر را در بینی فرد درمان کند:

  • اندازه بینی
  • پهنای پل بینی
  • نیمرخ بینی ( قوزها یا برآمدگی ها)
  • شکل نوک بینی که می تواند بسیار بزرگ، گوشتالو، آویزان یا رو به بالا باشد.
  • عدم تقارن
  • انحراف بینی

به علاوه تنفس خوب نیز در کیفیت زندگی یک فرد امری حیاتی محسوب می شود. اگر بیمار دارای سپتوم کج باشد، این مشکل در دستان هنرمند دکتر بنایی قابل درمان خواهد بود. دکتر بنایی در انجام رینوپلاستی ترمیمی برای بازیابی توانایی تنفس و زیبایی شهرت دارد. این جراحی با بازسازی غضروف و استخوان به اشتباه برداشته شده در جراحی قبلی، شکل ظاهری بینی بیمار را بهبود می دهد. بسیاری از جراحی های ترمیمی انجام شده به دست دکتر مهدی بنایی ، بهترین جراح بینی کرج برای بازیابی نواحی تخریب شده در جراحی های قبلی توسط جراحان دیگر انجام شده است.

دکتر بنایی از دو تکنیک جراحی بینی باز و بسته برای تراش دادن بینی و خلق شکل طبیعی از آن استفاده می کند. او تکنیک های شکل دهی با بخیه را برای تراش دادن غضروف به جای برداشتن آن مورد استفاده قرار می دهد.

 

بهترین جراح بینی کرج

 

انتخاب بهترین جراح بینی کرج

انتخاب جراح رینوپلاستی در کرج به نظر کار دشواری می آید. این تصمیمی است که تاثیر آن در تمام طول زندگی تداوم خواهد داشت. در نتیجه، بیماران باید به دنبال جراحی بگردند که :

  • جراح پلاستیک صورت دارای بورد تخصصی یا جراح حلق و گوش و بینی باشد.
  • آموزش دیده بوده و درک کاملی از چگونگی ارتقا ساختارهای داخلی و خارجی بینی را داشته باشد.
  • در زمینه درمان مشکلات عملکردی از قبیل تنفس یا ناهنجاری های داخلی و نیز ساختار زیبایی بیرونی بینی صاحب تجربه و مهارت باشد.
  • با تجربه بوده و کلکسیونی منتخب از تصاویر قبل و بعد از جراحی بینی برای نشان دادن به داوطلبین جراحی بینی خود داشته باشد تا آن ها بتوانند آثار هنری خلق شده توسط او را مشاهده نمایند

بهبودها در بهترین جراح بینی کرج

امروزه جراحی بینی نسبت به همیشه به بالاترین سطح پیشرفت رسیده است. تکنیک های جدید و نوآوری ها به جراحان این امکان را می دهد تا نتایج باور نکردنی را در حداقل زمان از کار افتادگی بدون بر جای ماندن جای زخم خلق نمایند. ابزار و تکنیک های به کار برده شده توسط دکتر مهدی بنایی به او این امکان را می دهد تا دقیق ترین جراحی را با کمترین سطح درد و ریکاوری سریع به بیمار ارائه دهد.

هزینه جراحی بینی توسط بهترین جراح بینی

در نظر داشته باشید که موارد بسیاری در برآورد نهایی هزینه رینوپلاستی تاثیر گذارند. به طور مثال می توان گفت که :

  • دستمزد جراح بینی نسبت به میزان تبحر ایشان
  • شدت اصلاحات و تغییرات موجود
  • دستمزد دکتر بیهوشی
  • هزینه کلینیک زیبایی و غیره

نتیجه جراحی بینی

در واقع باید گفت که نتیجه جراحی بینی به طور کامل به پزشک بستگی ندارد ، رعایت دقیق مراقبت های بعد از رینوپلاستی نیز در نتیجه این پروسیجر بی تاثیر نیست. در صورتی که جراح بینی مجربی را نیابید ، به رینوپلاستی ترمیمی روی می آورید که طی آن پزشک می بایست به ترمیم و رفع مشکلات جراحی زیبایی بینی پیشین بپردازد. برخی از زیباجویان حین مراجعه به دکتر ، خواستار نتیجه ای غیرمنطقی از این پروسیجر هستند. به همین جهت ، جراح  نظرش را برای این دسته از مراجعین آنالیز می کند و با مشاوره های واقع گرایانه در جهت مناسب نبودن مدل انتخابی ، آن ها را راهنمایی می کند. اگر این افراد برای رسیدن به خواسته خود جراح بینی دیگری را انتخاب کنند که مطابق میل آن ها ، عمل بینی را انجام دهد ، به مشکلاتی بر می خورند که منجر به رینوپلاستی ترمیمی می شود. بهترین جراح بینی می تواند نسبت به نوع بینی هر فردی ، مدلی را پیشنهاد دهد تا علاوه بر افزایش زیبایی ظاهری ، سلامت داوطلب نیز حفظ شود.

مشاوره نزد جراح بینی

پزشک در جلسه مشاوره معیارهای زیبایی بینی را برای مراجعه کننده شرح می دهد تا مطابق استاندارد به رفع ایرادات این عضو پرداخته تا موجب افزایش زیبایی و عملکرد مناسب بینی مراجعین شود. از این رو پیش از اقدام به جراحی زیبایی بینی باید نزد جراح بینی منتخب خود روید و نظرات و انتظارات خود را از این پروسیجر برای ایشان طرح کنید. در صورتی که متقاضی از نتیجه این فرایند زیبایی انتظاری معقول داشته باشد ، طی این پروسه زیبایی ، بهترین جراح بینی با توجه به چهره زیباجو ، این عضو را به فرمی ایده آل تبدیل می کند.

سخن آخر

همانطور که در این مطلب خواندید ، برخی ویژگی های بهترین جراح بینی کرج را بیان کرده و یکی از بهترین های آن را معرفی کردیم. شما می توانید قبل از انجام هر گونه اقدامی ، با مراجعه حضوری به پزشک انتخابی خود ، با تبحر و مهارت های وی از نزدیک آشنا شوید. لازم به ذکر است که نمونه کارهای دکتر بنایی را می توانید در عکس هایی که در همین مقاله موجود است ، تماشا کنید.