بدیهی است که دغدغه همه افرادی که قصد جراحی بینی شان را دارند، دستیابی به بهترین و مطلوب ترین نتایج از این جراحی زیبایی است. از طرفی همانطور که می دانید موثرترین عامل در به دست آمدن رضایت بخش ترین نتایج از جراحی زیبایی بینی ، انجام آن توسط جراح بینی و متبحر است، از همین رو ما در ذیل ویژگی ها و وظایف جراح بینی کرج ایده آل را شرح می دهیم.

 

 

یک جراح بینی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

بهترین جراحان بینی به طور مشترک دارای ویژگی های ذیل هستند :

  • باوجدان بودن 

اگر یک پزشک با وجدان باشد به جای اینکه فقط به منافع مالی خود فکر کند سلامتی بیمار و رضایت بخش بودن نتیجه برای او را مد نظر قرار می دهد. او پیش از جراحی به دقت وضعیت سلامتی و ساختمان بینی را مورد بررسی قرار می دهد و در صورتی که مطمئن باشد بهترین نتایج از این جراحی برای بیمار حاصل شده و در نتیجه آن، بیمار با مشکلات تنفسی مواجه نخواهد شد جراحی را برای وی انجام می دهد.

  • داشتن مهارت زیاد

درست است که با داشتن تجربه زیاد، مهارت جراح نیز بیشتر می شود اما این موضوع در مورد همه صادق نیست. بالا بودن مهارت از جمله فاکتورهای بسیار تاثیرگذار در مطلوب بودن نتایج است که با تحقیق جامع در رابطه با پزشک می توانید از وجود این ویژگی در او اطمینان حاصل کنید.

  • آشنایی با اصول زیبایی شناسی و ریاضی 

پزشک تنها در صورتی می تواند یک بینی زیبا، بدون نقص و متناسب با چهره تان را برای تان به ارمغان بیاورد که با اصول ریاضی و زیبایی شناسی به خوبی آشنا باشد.

از همین رو دکتر مهدی بنائی ، جراح بینی کرج ابتدا اقدام به عکسبرداری از بینی در زوایای مختلف نموده، سپس با اصول ریاضی نسبت میان اجزا را به دقت بررسی نموده و در نهایت با توجه به اشراف زیادی که بر اصول زیبایی شناسی داشته و با قدرت تصور بالای خود، بهترین فرم بینی را برای بیمار انتخاب و جراحی می کند.

 

 

  • داشتن تعامل با یبمار 

بهترین نتایج از جراحی زیبایی بینی زمانی حاصل می شود که پزشک پیش از جراحی از بیمار در رابطه با سلایق و انتظاراتش از جراحی صحبت کرده، در صورت وجود محدودیت در فرم دهی بینی ، آن را با بیمار مطرح کرده و در نهایت در رابطه با فرم بینی با بیمار به اشتراک نظر برسد.

از دیگر ویژگی های یک پزشک خوب می توان به با حوصله و صبور بودن، داشتن برخورد خوب با بیمار، داشتن کارنامه کاری موفق و غیره اشاره کرد.

در صورت تمایل برای مشاهده نمونه کارهای دکتر مهدی بنائی ، جراح بینی کرج می توانید به صفحه رسمی اینستاگرام ایشان مراجعه کنید.

جراحی بینی توسط بهترین جراح بینی کرج

برای عمل بینی به خصوص با هدف زیبایی ، جراح باید به چند نکته اساسی توجه کند. رعایتی  نکاتی که در ادامه آن ها را شرح می دهیم ، می تواند پزشک برتر را از پزشک سطح متوسط متمایز کند. این نکات شامل موارد زیر هستند:

  1. جراح بینی کرج با توجه به آناتومی صورت تناسبات بینی را ایجاد می کند.
  2. حین تغییرات زیبایی ، عملکرد تنفسی بینی را به طور کامل حفظ می کند.
  3. علاوه بر رعایت نکات استاندارد به سلیقه بیمار نیز اهمیت می دهد.
  4. هر گونه جراحی از جمله عمل ترمیمی بینی ، سپتوپلاستی ، عمل بینی شکسته ، رینوپلاستی و غیره را انجام می دهد.
  5. همیشه اولویت را در حفظ سلامتی بیمار قرار می دهد.

بهترین جراح بینی استخوانی

بهترین پزشکان عمل بینی استخوانی کسانی هستند که با ساختار این جنس بینی ها آشنایی کامل دارند و حین انجام پروسه عمل جنس بینی را لحاظ می کنند.

بینی استخوانی ویژگی های منحصر به فردی از جمله پوست نازک ، ساختار استخوانی و غضروفی با استقامت ، همچنین قوز روی بینی با طول نسبتا بلند و عرض نازکی است. تمامی این ویژگی ها از نظر بهترین جراح بینی کرج اطلاعاتی مهم برای رسیدن به فرم بینی زیبا توام با سلامتی است.

پزشک به میزان ضخامت پوست اهمیت می دهد ؛ چرا که اگر پوست خیلی نازک باشد ، کوچک ترین انحراف یا ایرادی در فرم دماغ به راحتی نمایان می شود و اگر بینی به اندازه معقولانه ای نازک باشد ، فرم بینی ظریف و زیبا می شود.

درباره ساختمان محکم بینی های استخوانی باید گفت که این ویژگی یک امتیاز است. استخوان های با استقامت تحمل تغییرات پیچیده و تبدیل بینی بزرگ و استخوانی به بینی فانتزی را نیز دارند. البته به شرط آن که حفره های بینی به اندازه زیادی کوچک نشود ؛ چرا که کوچک شدن زیاد حفره بینی راه تنفس را مسدود می کند.

یک پزشک حاذق به تمامی موارد گفته شده توجه دارد و بدین ترتیب جراحی بینی استخوانی را به بهترین شکل ممکن انجام می دهد.

جراحی بینی درمانی توسط جراح بینی کرج

اگر شما از گرفتگی مکرر بینی و مشکلات مزمن سینوسی خسته شده اید، علائم شما احتمالاً به دلیل یک مشکل پایه از قبیل سپتوم کج یا انسداد بینی می باشد. رینوپلاستی فانکشنال ، جراحی بینی است که به عنوان یک گزینه درمان موثر برای بسیاری از مشکلات بینی و مشکلات رایج سینوسی عمل می کند. متخصصان رینوپلاستی راه حل های جراحی پیشرفته ای از قبیل رینوپلاستی فانکشنال را برای درمان این مشکلات ارائه می دهند.

مزایای رینوپلاستی فانکشنال توسط جراح بینی کرج

  • جریان یافتن بهتر هوا برای داشتن تنفس بهتر
  • تسکین دراز مدت و ماندگار علائم از قبیل گرفتگی بینی یا سردرد های سینوسی
  • رفع مشکلات خواب مرتبط با گرفتگی بینی
  • درمان نامتقارنی و بدشکلی های بینی

 

 

در طول رینوپلاستی فانکشنال جراح بینی کرج چه می کند؟

بر حسب دامنه پلان جراحی، شما تحت بیهوشی عمومی یا بی حسی موضعی قرار می گیرید. جراح شما از ابزار تخصصی برای دسترسی به حفره بینی استفاده می کند. بسیاری از برش ها در داخل بینی ایجاد می شود ، بنابراین جای زخمی قابل مشاهده نخواهد بود. پزشک انحراف سپتوم را برطرف کرده و در صورت نیاز ، دیگر ساختارهای بینی را نیز ترمیم می نماید. پس از گذشت مدتی از عمل بینی ، مشکلات تنفسی و عملکردی بینی از بین می رود و کیفیت زندگی مراجعه کننده افزایش پیدا می کند.